Wednesday, May 5

Jag fick en hög böcker

Min pappa läser nästan mer än mig. Eller, nästan föresten han gör det men vem tävlar om sånt? Det finns förstås förklaringar till det. Han har inga småbarn, han slösar inte bort tid på att sova hela nätterna. Det där med sovandet har han rationaliserat så att han sover medan han tittar på tv på kvällarna.

I alla fall... han köper de flesta av de böcker han läser vilket gör att man nästan varje besök kan få med sig en bunt hem. Kanon!

Nu senast fick jag följande böcker med mig:
Hypnotisören, Lars Kepler
Shutter Island Patient 67, Dennis Lehane
Med svek i sinnet, Elisabeth George

Jag har redan hunnit läsa Hypnotisören. Mer om det nästa vecka.

1 comment:

snowflake said...

Klok pappa! Jag gillar det där med sovandet. :-)

Patient 67 är väldigt bra.